בחרנו להציג מספר דוחות מומחים מרכזיים מהארץ ומהעולם. מידי פעם נעדכן בדוחות חדשים
לשכת המדען הראשי במשרד החינוך פרסמה דוח מרתק על ההשפעות הרגשיות של הקורונה על ילדים ונוער. המסמך מציג נתונים מישראל ומהעולם בהקשר להשפעות על שגרת היומיום, על מצבי והתנהגויות סיכון, על הסביבה הביתית והמשפחתית ועוד. למסמך המלא
המסמך המסכם של ועדת המומחים בנושא טיפוח למידה רגשית-חברתית במערכת החינוך. הוועדה פעלה מטעם היוזמה – מרכז לידע ולמחקר בחינוך.
סקר חדש שנערך על ידי RAND בחן עמדות וצרכים של מורים בארה”ב ביחס ללמידה רגשית-חברתית. מהדוח המסכם עולות תובנות חשובות לגבי התמיכה וההכשרה שצוותי הוראה צריכים.
דוח של צוות מחקר בהרווארד בראשותה של פרופ’ סטפני ג’ונס. הדוח כולל בחינה של 25 תוכניות SEL מובילות לבתי ספר יסודיים ומציע קריטריונים לבחירה ולהתאמה של תוכניות.
אתר זה משתמש בקוקיס כדי לשפר את החוויה המקוונת. המשך ניווט באתר מהווה הסכמה למדיניות הקוקיס, הפרטיות ותקנון האתר. הבנתילתקנון
מדיניות קוקיס ותקנון
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.